15. lokakuuta 2014

Sininen zeppeliini etsii graafikkoa ja viestinnän ammattilaista

Sininen zeppeliini on kokonaisvaltainen elämysbrändi, jossa monimediallinen sisällöntuotanto ja todellisuuden vahva absurdius emergoituvat täysin uudenlaiseksi asiakaskokemukseksi.

Sininen zeppeliini vaikuttaa näytön ja silmämunan rajapinnassa. Meille jokainen klikkaus on investointi sydämeen. Sininen zeppeliini on edelläkävijyyden tienraivaaja.

Hae meille tekijäksi, jos aitous ja läsnäolo ovat vahvasti läsnä henkilöbrändisi ytimessä.

Etsimme innostuneeseen ja vyötäröltä kasvavaan tiimiimme

VIESTINNÄN AMMATTILAISTA

Tyhjänpäiväinen naljailu ja netissä roikkuminen ovat sinulle elämäntapa. Jokainen somepäivityksesi menee viraaliksi nopeammin kuin ebolavirus Finnairin lennolla. Pidät itseäsi ennen muuta brändinä etkä ihmisenä. Halusit jo lapsena manageroida kävijävirtoja. Tulet hyvin toimeen samanlaisten ihmisten kanssa eli keskiluokkaisten valkoisten kaupunkilaisten.

Edellytämme sinulta erinomaista suomenkielen taitoa. Sinun osaamiseen kuuluu possessiivisuffiksien virheetön käyttö ja lauseenvastikkeet imit itseesi jo äidinmaidonvastikkeessa. Osaat käyttää kielikuvia kukonlaulun aikaan. Tiedät, mitkä asiat putoavat ja mitkä tippuvat, etkä milloinkaan keskustele "juohevasti". Nautit joskus hiukopalaa, muttet huikopalaa.


HERKKÄÄ GRAAFIKKOA
 
Olet tuittuileva taiteilijasielu, jonka neroutta työyhteisösi muut jäsenet eivät ymmärrä. Halveksit asiakkaita ja esimiestäsi ja tarkemmin ajatellen muuta ihmiskuntaa.

Visuaalinen identiteettisi on leimallinen ja tunnistettava. Intohimonasi on valokuvata lyhyellä syväterävyysalueella pikku esineitä valoisassa huoneessa. Omistat ainakin yhdet punaiset chinot, Popot-kaupasta hankitut tennarit ja Turun Uuden Musiikin Festivaalin vintage kangaskassin. Suostut työskentelemään vain uusimmilla Applen tuotteilla ja striimaat livenä kaiken mitä näet. Tarvittaessa puukotat sorsaa.  
 
Responsiivisuus on toinen nimesi. Ensimmäinen nimesi on esim. Cheyenne, Pepe, Micco tai Lupi. Osaat tehdä kissameemin alle 10 minuutissa. Sinulla on vähintään 5000 Instagram-seuraajaa. Osaat käyttää Photoshopin Magic lasso -toimintoa ja tiedät, mitä sharpen edges -painikkeesta tapahtuu.


Jos tunnistit itsesi yltä, haluamme sitouttaa sinut Sinisen zeppeliinin mediaperheeseen. Tarjoamme sinulle:
  • Pienet kahvit maitovaralla lähimmällä Teboililla
  • Lämmintä kättä
  • digihommia ja kaikkee communications stuffii
  • Mahdollisuuden muuttaa digitaalista maailmaa
  • Kilpailukykyiset palkkiot ja itsetehtyä mustikkapiirakkaa
  • Tilaisuuden konseptien iterointiin ja iteroimisen konseptointiin
  • Ihanat työtoverit
  • Lasillisen japanilaista viskiä perjantaina
  • Mahdollisuuden työskennellä mahdollisuusviestinnän murroksessa

Lähetä vapaamuotoinen saksankielinen osaamisportfoliosi 31.10. mennessä Sinisen zeppeliinin palauteboksiin. Tai kuten me täällä Sinisessä zeppeliinissä sanomme: Sinä voit olla se muutos, jota olet aina halunnut muuttaa. Mietipä sitä.

6 kommenttia:

  1. Työ hakemus. Olen käynyt koulua ja armeijaa ja olen kiinostunut työstä. Minun possessiivisuffiksi on saanut kehuja. Osaan hiljentää vittuilijan. PS. Olen terve.

    VastaaPoista
  2. Ach, wunderbaum! Ein bier und wienerschnitzel, zum Teufel!

    VastaaPoista
  3. Haben Sie Geld, Mein Herr!

    VastaaPoista
  4. Wo schreibe ich unter?

    VastaaPoista
  5. En mä näitä hommia osaa, mutta lupaan yrittää kolmena päivä viikossa. Muutoin surffaan. Milloin aloitatte palkanmaksun?

    VastaaPoista
  6. Ich habe mainer kugelscreiber in deiner lederhosen. Valokuvaaminen lyhyellä polttovälillä on niin ehkä mainstream. Hankin tennarini mieluummin Berliinistä tai New Yorkista ja kangaskassini on Sibikseltä tai Venetsian arkkitehtuuribiennaalista. Magic lasso pitäisi lailla kieltää, mutta muuten se on aika näppärä. Sharpen edges painiketta ei pitäisi ikinä käyttää, koska se on amatööreille. Osaajat käyttää ameriikasta saatua actionia, jota nerokkaampaa terävöitystykalua ei ole. Applen vanhoilla tuotteilla työskentely on paljon katu-uskottavampaa, kun uusilla. Uudet on wannebee-porukalle. Kissameemi on tylsää, jos omistaa meemikoiraa isomman japanilaisen koiran. Sitäpaitsi lauseenhallintani on vuosien apurahahkujen koulimaa, joten täyttäisin jopa viestinnän ammattilaisen kriteerit. Ja henkilöbrändini esitti hullua katumuusikkoa ylen kulttuuriohjemassa. Pokka pitää edellen.

    VastaaPoista